dinsdag 4 september 2012

Update!

Na ruim een maand zelf geen blogjes geplaatst te hebben, op één quote na, ben ik nu zelf weer eens achter de laptop gekropen om mijn blog te updaten. Alle credits voor de afgelopen maand gaan naar mijn lieve Miekie, die in augustus nog een paar blogs voor me heeft geplaatst.

Allereerst heb ik een nieuwe layout gemaakt, ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Ik ben zelf niet helemáál tevreden, dus kijk niet raar op als er binnenkort ineens weer wat anders op staat :-)

Verder weet ik nog niet in hoeverre ik de komende tijd kan bloggen. Mijn gezondheid laat het - helaas - nog steeds afweten. Als ik niet op bed lig met buikpijn, heb ik wel last van mijn gewrichten waardoor ik niet achter de laptop kan zitten. Ik heb wel een iPad, maar helaas is daarvoor geen Blogger-app. Ook via desite kan ik niet updaten, omdat mijn iPad de editor die Blogger gebruikt niet ondersteunt :-( Mocht iemand de gouden tip hebben hoor ik het graag, want als het via de iPad kon zou ik veel meer bloggen, hihi!

Dan maak ik maar meteen gebruik van de gelegenheid om één van mijn nieuwe favoriete liedjes te delen met jullie!


En voor wie zich door dit liedje zorgen maakt: Miek en ik zijn nog steeds helemaal happy together hoor ;-) Inmiddels al bijna anderhalf jaar!

3 opmerkingen:

  1. Heb nog nooit een reactie geplaatst, maar toch een stiekeme lezeres ;)

    Vind het echt knap hoe je dit allemaal kan (dat ziek zijn), had ik niet gekunt. Hoop dat het (zo snel mogelijk natuurlijk) weer beter met je gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het lijkt me echt vreselijk als je bijna niks kan doen van de pijn! Toch vind ik het ook heel knap van je dat je toch doorzet en doorgaat met je leven! En ik ben ook heel blij voor jou en je vriendin! :) Anderhalf jaar samen. Dat lukt mij niet eens met een jongen! :p


    Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik je blogs lees.

    BeantwoordenVerwijderen