dinsdag 29 januari 2013

"Landgenoten..."

Gisteren was ineens heel het land in rep en roer: er was aangekondigd dat onze koningin Beatrix een onverwachte toespraak zou houden. Meteen vlogen de speculaties je om de oren: Zou het gaan over prins Friso? Zou ze haar aftreden bekend maken?
Ik hoef niemand meer te vertellen wat de reden was - we zijn er al genoeg mee doodgegooid. Maar ik heb wél de vijf leukste speculaties voor jullie op een rijtje gezet!

5. "Ze weet wie de Mol is."
Voor de niet-WIDM kijkers onder ons is deze misschien niet zo grappig, maar ik moet zeggen dat ik er behoorlijk hard om gelachen heb.

4. "Ze kondigt Project X Soestdijk aan."
Een beetje flauw, dat wel. Maar ik zag het al helemaal voor me...

3. "Ze maakt bekend dat ze al jaren een pruik draagt."
Draagt ze eigenlijk een pruik? Ik weet het niet. Maar met zo'n kapsel zou het best kunnen.

2. "Ze bekent tegenover Oprah dat ze EPO gebruikt heeft op koninginnedag."
Na alle Lance Armstrong hysterie, vond ik deze toch wel één van de leukste speculaties die ik voorbij heb zien komen.

1. "Ze trekt haar masker af en blijkt al jaren Wendy van Dijk te zijn."
Dit vond ik toch wel de grappigste speculatie die er gisteren circuleerde.

En dan om deze blog af te sluiten nog een leuke quote:
"Het KNMI wist het al. Die voorspelden vorige week al het einde van de vorst!"

Wat is de leukste speculatie die jullie gehoord hebben? En wat denken jullie van 'Koning Willem Alexander'?

5 opmerkingen:

  1. Ik hoorde ook opmerkingen over een nieuw huwelijk voor haar als aankondiging, die ik wel leuk vond en de beste grap vond ik stiekem wel die van Sanne Wallis de Vries die meteen kwam met het feit dat ze nu haar bijbaantje kwijt is. Heb je alle inhakers van bekende merken trouwens al bekeken? http://www.culy.nl/inspiratie/geniale-social-media-inhakers-van-bekende-merken-op-troonwisseling/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van het KNMI vond ik het grappigst. Alleen heb ik een iets andere versie gezien;
    Eindelijk voorspeld de KNMI iets goed; De dooi treed in en de vorst treed af. :0

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond die van KNMI ook wel leuk over de vorst die aftreedt haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze weet wie de mol is ... hahahahahha

    BeantwoordenVerwijderen