maandag 28 januari 2013

Terug van weggeweest!

Na ruim 4 maanden inactief te zijn geweest, ben ik nu weer terug van weggeweest.
Om dit nieuwe begin in te luiden, heeft deze blog niet alleen een nieuwe layout gekregen, maar zelfs een heel nieuwe naam. In plaats van Delete Reset zal deze blog voortaan bekend staan als Rocking Rainbow.


Maar waarom een naamsverandering? Heel simpel: Ik wilde iets wat meer bij me past. Delete Reset is een naam uit de periode dat ik helemaal gek was op de musical 'We Will Rock You,' maar die is al anderhalf jaar geleden gestopt. Ik wilde een naam die nú bij mij past, maar over 5 jaar ook nog. Toch zit er, door het 'Rocking' gedeelte, nog een kleine verwijzing naar We Will Rock You in. En hoewel ik nou niet bepaald een rockchick ben, hou ik van muziek en past deze naam wel bij me.

Waar de 'Rainbow' vandaan komt is misschien wel duidelijk: Ik hou van kleurtjes en de regenboog is het symbool voor homoseksualiteit, maar het legt er niet teveel nadruk op. Een regenboog ontstaat niet alleen door zon, maar óók door regen. Dit is voor mij een mooie verwijzing naar de negatieve dingen in het leven waar ik op dit moment doorheen ga. Maar het heeft uiteindelijk een prachtig resultaat: De regenboog!

Zo heeft Rocking Rainbow toch een hoop dingen van mij in één naam. En bovendien vind ik het ook lekker klinken!

Verder zijn er nog wat kleine aanpassingen geweest. Zo heb ik tegenwoordig andere labels. Ik had er voorheen érg veel, waardoor het vaak onduidelijk werd. Nu heb ik enkele labels samengevoegd en duidelijkere namen gegeven, waardoor jullie sneller oude blogs kunnen vinden over bepaalde onderwerpen.

Wat vinden jullie ervan? :-)

4 opmerkingen:

  1. Ga je ook in April naar We Will Rcok you? Wij wel:-) Leuk je blog zo, ik ga je site even verspreiden als je dat leuk vind natuurlijk^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas niet! Ik zou heel graag willen, maar met de rolstoel en het OV naar Amsterdam is echt geen doen :-( En bedankt voor de reclame ;-)

      Verwijderen
  2. Welkom terug :D Ik heb je stukjes gemist!

    BeantwoordenVerwijderen