maandag 19 maart 2012

De 4e foto

Een vrij oude tag, die een jaar of 3 geleden bijna heel Blogland doorgegaan is. Ik kwam 'm tegen en vond het leuk om hem nog eens te doen, al heb ik 'm al eerder gedaan op één van mijn vorige blogs.
Het idee is: Open je map met afbeeldingen en publiceer de vierde foto die je tegenkomt, op je blog. Er wat over vertellen is natuurlijk wel zo leuk. Nou, dit is 'm dan:
Een foto gemaakt met mijn iPhone, in oktober 2010. Ik had op een avond cupcakes gebakken en versierd met mijn moeder, en uiteraard moest er daarvan een foto getwitterd worden. Dat was deze. We hadden net geleerd hoe we marsepeinen roosjes moesten maken, dus dat hebben we hier in de praktijk gebracht. Verder zijn het eigenlijk best saaie cupcakes, volgens mij hadden we net nieuwe figuurtjes gekocht (de bloemen en vlinders) en was dit vooral bedoeld om deze uit te proberen. Ik zie wel dat de cupcakes gevuld waren. Waarschijnlijk met botercrème, maar welke smaak... Geen idee. Ze waren vast lekker.
Iemand die zich geroepen voelt om deze tag over te nemen? :-)

1 opmerking:

  1. Haha, ik weet het nog, we waren die dag naar de beurs geweest en zijn toen 's avonds gelijk gaan bakken en versieren :-)

    BeantwoordenVerwijderen