dinsdag 24 april 2012

Mijn meiske!

Berichtje van Miek!

Zoals ik net zei, heeft het internet van mijn vriendinnetje kuren. Ze zei dat ik iets liefs mocht schrijven, als ik ook maar meldde dat ze door de slechte verbinding haar blog nu niet bij kan houden. Die melding heb ik net gedaan.
Ze heeft het berichtje gelezen, en verwachtte een lief tekstje. Maar Miek zal Miek niet zijn, als er nog een blogje volgde, met daarin een lief tekstje. Als ze morgen wakker wordt en haar blog controleert, is het een verrassing!

Lief meiske, onthoud dat ik je altijd steun, hoe moeilijk je het ook gaat krijgen. De ziekte van Crohn is vreselijk en maakt veel kapot, maar niet wat wij hebben. Ik wil er voor je zijn en voor je zorgen. Je sleept mij er niet in, ik sleep ons er doorheen! Het gaat goed komen lief, geloof me. Ik zal voor je zorgen, en dat doe ik graag. Ik maak warme kruikjes, masseer je rug, smeer crackers, schenk drinken in, en ik wil nog veel meer doen als ik je ermee kan helpen! Ik wil jou het gevoel geven dat jij, samen met mij, de wereld aankan. En als je dat eventjes niet kan, dan heb je mijn armen om in te schuilen. Dan kruip je dicht tegen mij aan, weg van de wereld, naar een plaats waar alles goed is.
Ik hou van je meissie, meer dan je ooit zult en kunt beseffen. Ik zal er alles aan doen om jou het gelukkigste meiske van heel de wereld te laten voelen.
Je bent mooi, lief, slim, grappig, schattig, geweldig, knap, creatief, zorgzaam, betrouwbaar, precies, en nog veel meer! Het belangrijkste: je bent mijn meiske.

Xx docente Miekie

1 opmerking:

  1. Echt ontzettend lief :) Jenna volgens mij mag jij heeeeuuullll blij zijn met zo'n lief meiske. (en andersom ook natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen