donderdag 15 december 2011

Charly Luske?

Ik lig op bed met koorts, een zere keel en een hoofd vol snot. Op dit zelfde moment zitten mijn collega's in een restaurant. Ik heb er wel even over nagedacht, maar omdat ik toch niet mee zou gaan met het uitje, is het niet meer in me op gekomen dat het vanavond zou zijn. Tot mijn sms-deuntje klinkt.
Ik gris meteen mijn iPhone van m'n nachtkastje. Een bericht van Sas. Ik open het en lees hoe gezellig ze het hebben. En als hoogtepunt van de avond, is ze ook nog een ober die op Charly Luske lijkt! Er verschijnt een glimlach op mijn koortsige gezicht. Charly heb ik meerdere keren gezien bij We Will Rock You, maar zijn populariteit is nog groter geworden sinds hij meedoet aan The Voice of Holland. Ondanks dat ik eigenlijk al over mijn abonnement voor deze maand heen zit, stuur ik een berichtje terug. 'Maak een foto! Dan kan ik mee kwijlen!' type ik.
Nadat ik het sms'je heb verzonden, snuit ik mijn neus en trek ik de deken weer over me heen. Geen werkuitje en geen lekkere obers voor mij, maar smerige keelpastilles en thee met honing. Daarentegen heb ik wél GTST! Ook niet slecht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten