donderdag 1 december 2011

Avond

Een liedje wat vooral mijn lieve vriendinnetje erg mooi vindt. Door haar ben ik ook eens goed naar dit nummer en naar de tekst gaan luisteren en ik moet haar gelijk geven.
Onderstaand stuk uit de songtekst zegt voor mij het meest.



En als je 's morgens opstaat ben ik bij je
en misschien heb ik al thee gezet.
En als de zon schijnt buiten gaan we lopen door de duinen
en als het regent gaan we terug in bed.
Uren langzaam wakker worden, zwevend door de tijd,
ik zie het licht door de gordijnen en ik weet:
het verleden geeft geen zekerheid.
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij.
Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof,
ik geloof, ik geloof in jou en mij.

2 opmerkingen:

  1. Hij heeft meer mooie nummers. Mijn favoriet is Verdronken vlinder, want daarvan herinner ik me dat mam 'm altijd luisterde. En Testament vind ik ook mooi. Maar avond is natuurlijk ook een klassieker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Avond is zooooooo mooi, alsof het speciaal voor ons is geschreven (L)
    @Jeske: Verdronken vlinder en Testament zijn ook mooi, maar ik heb wel meerdere favorieten (vandaar ook dat ik er eens een blog over schreef: Muziek (5) )

    BeantwoordenVerwijderen