woensdag 7 december 2011

Countdown tag

10 dingen over mij:
10. Ik ben een dromer en kan een hele tijd voor me uit staren en niets doen, als ik in gedachten verzonken ben
09. Ik kan heel lekkere scrambled eggs maken!
08. Ik heb helaas een lage weerstand en ben snel ziek en moe
07. Ik ben een perfectionist
06. Ik ben gek op hamsters en als het kon, stond heel mijn slaapkamer vol met kooien
05. Ik heb vaak zoveel gedachten in mijn hoofd dat ik moeite heb om ze op orde te krijgen (en te houden!)
04. Ik zing het liefst de hele dag door
03. Ik val niet op mannen
02. Ik ben vaak onzeker
01. Ik zeg te vaak 'sorry' voor dingen die niet mijn schuld zijn
09 dingen die ik leuk vind:
09. Fotograferen
08. Klaprozen, daar word ik helemaal vrolijk van
07. Op vrijdagmiddag de laatste minuten aftellen totdat het weekend is
06. Lezen, maar dan moet het wel een goed boek zijn wat me vanaf het begin al meesleept, anders leg ik het weg
05. Puzzelen, vooral Zweedse raadsels, logiquizzen en sindskort ook binaire puzzels
04. Verhalen schrijven
03. Op een koude, regenachtige dag mezelf in mijn pyjama & badjas opsluiten in mijn kamer, met de gordijnen dicht, kaarsjes aan en mijn laptopje
02. Dieren, vooral mijn hamsters en mijn opgevoerde cavia (lees: hondje) Dayna
01. Musicals!!!!
08 dingen die ik niet leuk vind:
08. Mijn internetverbinding die steeds wegvalt
07. Computers die niet doen wat ik wil
06. Het kabinet dat overal op bezuinigd, behalve op hun eigen salaris
05. Nare, ongeduldige en betweterige mensen aan de telefoon op mijn werk
04. Mensen die mijn passie voor musicals belachelijk maken. Ieder zijn ding, heb daar dan ook respect voor!
03. Homofoben
02. Mensen die denken dat ik verliefd word op elke willekeurige vrouw, omdat ik toevallig lesbisch ben
01. Mensen die vreemdgaan
07 plekken waar ik graag ben:
07. Bij oma thuis
06. De Efteling! Wie is daar nou níét graag?
05. In een dierentuin
04. In een winkel van Lush, daar ruikt het altijd zo lekker
03. Op mijn kamer
02. In het theater
01. Bij mijn vriendinnetje
06 manieren om mijn hart te winnen:
06. Geduldig zijn
05. Attent zijn
04. Hart voor dieren hebben
03. Met me meegaan naar musicals :-P
02. Mij accepteren zoals ik ben
01. Jezelf zijn
05 landen waar ik heen wil:
05. Italië
04. Frankrijk (Parijs, al eens eerder geweest maar ik zou die stad graag nog eens bezoeken)
03. Duitsland (Berlijn, ik ben er al eens geweest maar ik vind het zo'n mooie stad!)
02. Engeland (London!)
01. USA!
04 dingen waar ik niet zonder kan:
04. Laptop
03. iPhone
02. Musicals/muziek
01. Mijn meisje!
03 favoriete songs:
03. Pink - Fuckin' perfect
02. Pink - Glitter in the air
01. Queen - Crazy little thing called love
02 wensen:
02. Nooit meer buikpijn hebben
01. Samenwonen, trouwen en kindjes krijgen met mijn vriendinnetje (en gelukkig blijven natuurlijk)
01 woord:
01. Love!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten