vrijdag 9 december 2011

Werk-anekdotes

- "Kunt u de foutmelding even oplezen?" "Nee sorry, ik spreek geen buitenlands." (nb: de foutmelding is Engels)

- "Oh ik zie het al, mijn kaploks staat aan."

- "Ja, ik heb u net ook aan de telefoon gehad..." "Meneer, mijn dienst begint net, u bent de eerste klant die ik spreek."

- "Kunt u even uitloggen en opnieuw inloggen?" *Windows afsluit-deuntje klinkt* "Meneer... Heeft u nu de hele computer uitgezet?!"

- "Kunt u even de pc opnieuw opstarten?" "Gedaan." "Hè, zo snel?" "Ja. Gewoon, met die knop op mijn beeldscherm."


En de dagelijkse variaties op 'You are required to change your password':
- "Joe ar rekierd to sjensj jor paswurt"
- "You are not requested to change your password. Hij doet het niet."
- "You are re..." *mompelmompel* "...to change your password."
- "You are redingesd to change your password."

En de slimste van allemaal:
- "Hij zegt dat ik mijn wachtwoord moet wijzigen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten