zondag 20 mei 2012

Korte update + layout

Zoals velen van jullie wel zullen weten, heb ik een paar dagen in het ziekenhuis gelegen. Het gaat nog steeds niet bepaald goed, ik heb nu een hoge dosis prednison en andere medicijnen en kan zonder rolstoel de deur niet uit. Ik krijg nu drinkvoeding om enigszins aan te sterken en ik ga er dan ook vanuit dat niemand mij het kwalijk neemt als mijn blogje even een lagere prio heeft... :-)

Wel heb ik er een nieuwe layout op gegooid, gewoon omdat ik het leuk vind. Hoe vinden jullie 'm deze keer?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je nieuwe lay out leuk!:D En hou nog ff vol, je lichaam heeft gewoon een klap gehad en is vermoeid, je moet even bijkomen:) Als je weer een beetje aangesterkt ben zal het vast beter gaan. Dikke knuff xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Logisch dat je blog nu even op een laag pitje staat! Dat jij moet aansterken is veeeeel belangrijker!

    BeantwoordenVerwijderen