dinsdag 8 mei 2012

Ready to RUMBLE?!

Mijn iPhonespelletjes breiden zich langzaam uit. Speelde ik voorheen alleen Wordfeud, al gauw kwam daar Draw Something bij. En sinds gisteren heb ik een nieuwe verslaving gevonden: Rumble.

Rumble is een woordspel waarbij je een blok met letters krijgt, waarin je zoveel mogelijk woorden moet vinden. Letters mogen elkaar horizontaal, verticaal of diagonaal raken. In ieder blok zouden ±300 woorden te vinden moeten zijn, maar er is nog een extra moeilijkheid: Je hebt maar 2 minuten de tijd om de woorden te zoeken. Mijn persoonlijk record is nu 48 woorden, maar ik had gister een tegenstander die er maarliefst 56 wist aan te wijzen. Dat betekent dus dat hij zo'n beetje 2 seconden nodig had voor ieder woord. Bizar snel.

Spelen jullie ook Rumble? Wat is jullie record?

2 opmerkingen:

  1. Mijn record is 97 woorden, dit klinkt ongelofelijk, hè. Echter is het wel waar. Ik kan helaas geen tips geven, want ik weet zelf ook niet hoe ik het voor elkaar krijg. 1 ding is zeker: ik ben materlijk goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het alweer verbeterd tot 104, hoor.

      Verwijderen