woensdag 25 juli 2012

Wat zit er in?

Tijd voor nog een tag! Deze ben ik ook op een paar blogs tegen gekomen, en ik vond het wel leuk om deze ook te doen. Overnemen mag natuurlijk altijd!

Wat zit er nu in...

Je broekzakken:
Er zitten geen zakken in mijn broek! Sowieso zijn mijn broekzakken - als ik ze heb - vrijwel altijd leeg.

Je jaszakken:
Ik kwam laatst toevallig een pakje zakdoeken tegen in mijn jaszak, maar ik vrees dat die er al een tijdje in zaten. Ze waren zo hard dat je er iemands hoofd mee in kon gooien.

De tas die je het laatst hebt gebruikt:
Een hoop troep, haha. In ieder geval mijn portemonnee, zonnebril, oortjes voor m'n iPod, een lijstje met medicijnen die ik gebruik, kauwgum...

Je mond:
Niets. Of tellen mijn tanden en tong ook mee?

De koektrommel:
Even spieken... Er zitten alleen gewone kaakjes in.

De snoeptrommel:
Wéér even spieken... Volgens mij zit er iets van een Haribo snoepmix in, want ik zie dropjojo's, halve maantjes, orka's en sleutels. (als je me nu zou vragen wat er in mijn mond zit, zou je overigens een ander antwoord krijgen... ik kan drop héél moeilijk weerstaan!)

De koelkast:
Ja dahag, dat is te veel om op te noemen! Ik weet in elk geval dat er filet americain is...

De cd-speler:
Nie hebbe nie!

De dvd-speler:
Ik stop mijn dvd's altijd weer terug in het hoesje als ik ze gekeken heb, maar óp de dvd-speler ligt de dvd van mijn musicaluitvoering vorig jaar.

Wat ligt er nu op...
Je bureau:
Véél, mijn bureau is altijd overvol. Even kijken... Er staat een geurkaars, een Lush-bruisbal die ik laatst kocht, een bidon met siroop, wat medicijnen, sieraden, er staan foto's, er ligt lipgloss, wat papieren, een fotoboekje met foto's van mij en Miek, er staat deo, haarlak, nagellak... Er liggen scharen, dobbelstenen, een gasaansteker, een paar pincetten, mijn polsbandje van toen ik in het ziekenhuis lag, nog meer deo, pennen, kaarsen, een pyramide-pennenhouder uit Egypte, mijn externe schijf, usb-stick en ik vergeet nog zo veel!

De salontafel:
Een krant, een plantje, kaarsjes en de urn van Dayna. Die laatste stond eerst in de vensterbank, maar m'n broertje vond het zo zielig dat Dayna dan 's avonds achter het gordijn stond...

De vensterbank:
De vensterbanken hier zijn echt bezienswaardigheden op zich, haha. Binnen staat de vensterbank vol met prullaria, foto's en plantjes, en in mijn kamer staat 'ie ook vol. Hier zijn het vooral schattige poppetjes, twee spaarvarkentjes, twee Egyptische beelden en zo'n houten poppetje wat tekenaars en schilders gebruiken.

Je bed:
Mijn iPad ligt op bed momenteel. Oh en mijn fototoestel, want die ligt op te laden!

Je nachtkastje:
Zie mijn vorige blog :-) Buiten die vijf dingen ligt er kauwgum, zakdoekjes, de afstandsbediening van mijn tv, het hoesje van mijn mobiel, medicijnen, een nachtlampje en een doosje tictac.

Het aanrecht:
Daar ligt weinig op het moment. Er staat een fles siroop, weet ik uit mijn hoofd. En ik heb geen zin om naar de keuken te lopen dus daar laat ik het bij :-)

De wastafel:
Onze wastafel is eigenlijk altijd zo goed als leeg, omdat alles in het spiegelkastje staat!

De grond:
Mijn grond is ook altijd te vol. Er staan nu twee paar schoenen, een handtas, een koffer (op het moment dat ik dit schrijf, gaan we morgen op vakantie). Er liggen boeken, krantjes, ik zie mijn agenda, een toilettasje, een cuddlebug, en achter me ligt een zak Russelbedding voor de hamsters.

De bank:
Daar liggen kussens.

1 opmerking:

  1. Ja ik herken jullie huis op de galerie altijd aan jou vensterbank =P

    BeantwoordenVerwijderen