zondag 10 juni 2012

Flower by Kenzo

Jullie zijn geen beauty-blogjes van mij gewend, dat weet ik. Ik ben ook niet zo'n beauty-type. Maar mijn favoriete geurtje verdient gewoon een plekje op mijn blog!

Flower by Kenzo
Laat ik beginnen met het flesje. ER STAAT EEN KLAPROOS OP! Iedereen die mij ook maar een béétje kent, weet dat klaprozen mijn favoriete bloemen zijn. Als ik een klaproos zie, moet ik er een foto van maken. Ik word dus ook gewoon blij als ik het flesje zie. Op het flesje zelf staat het steeltje van de klaproos, en op de dop staat de roos zelf. Dat is wel tic-opwekkend, want uiteraard moet de dop er altijd precies recht op zitten zodat er geen knik in de steel zit =P Maar wie mij kent, weet dat dat ook typisch iets voor mij is.

De geur is zo lekker dat ik zelfs nu, terwijl ik ziek zit te wezen in mijn pyjama, af en toe stiekem wat op mijn polsen doe. Gewoon om te snuffelen. Het ruikt heerlijk zoet, maar niet té. Ik kan de geur niet goed omschrijven, maar het is gewoon ontzettend een Jenna-geurtje <3 Ik word er heppie van. Ik ruik het ook altijd meteen als er iemand voorbij loopt met dit geurtje op. Het is een heel typisch, herkenbaar luchtje.

Ik gebruikte voorheen alleen Scarlett van Cacharel, maar sinds ik Flower ontdekt heb vorig jaar, moet ik toegeven dat Scarlett niet veel meer gebruikt wordt. Dusse: Aanrader! :-)

1 opmerking:

  1. Moet je toch nog een beetje rustig aan doen met het opspuiten, we gaan pas weer in November vliegen haha. Dan maar gelijk 2 flesjes mee nemen gok ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen