maandag 18 juni 2012

Surprise!

Een tijdje geleden zag ik op TLC een reclame van Wicked. Je kon kaartjes winnen voor de musical, op een speciale Wicked Ladies Night. Er moest een vraag beantwoord worden en that's it, eigenlijk. Aangezien ik al tijden geen prijsvragen meer had gewonnen maar het wel altijd leuk vind om mee te doen dacht ik: Waarom ook niet? Dus vulde ik in wat er ingevuld moest worden en verstuurde ik mijn formulier.

Vanavond vond ik een mailtje in mijn inbox. Ik heb gewonnen! Een welkome verrassing in deze kloteperiode (want er is eigenlijk geen ander woord voor). Behalve twee kaartjes voor de Wicked Ladies Night krijg ik ook een goodiebag ter waarde van €50,-. En een leuke bijkomstigheid is ook nog dat Willemijn op de dag dat we gaan, haar 1000ste show speelt als Elphaba in Europa. Dat betekent dat ik eindelijk Willemijn mag gaan bewonderen in háár rol! Afgelopen twee keer had ik haar alternate, die ook erg goed was, maar ik wilde zó graag Willemijn eens zien... Dat gaat nu eindelijk gebeuren! Ik ben helemaal blij! Bedankt, TLC!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten