zondag 27 november 2011

Secret Sint Swap

Secret Santa, ik denk dat iedereen het principe wel kent. Lootjes trekken en dan kun je aan de slag: Je koopt voor een bepaald bedrag aan cadeautjes voor degene die op jouw lootje staat, en je schrijft een gedicht. Soms maak je nog een surprise, maar bij de 'Secret Sint Swap' van het hamsterforum - waar ik uiteraard aan meedoe - is dat niet verplicht. Wat je wel moet doen: Hints aan je pakketje toevoegen, zodat de ontvanger erachter kan komen wie zijn of haar 'Secret Sint' is.
Vandaag hebben Jeske, Miek en ik met z'n drieën zitten knutselen aan de laatste hints voor in mijn pakketje. Persoonlijk vind ik het erg leuk geworden en ben ik er trots op. Ik hoop dat de ontvanger er ook blij mee is, en natuurlijk ben ik erg benieuwd wie míjn 'Secret Sint' is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten