vrijdag 11 november 2011

Toch nog

Omdat ik geen kloppende songtekst van het prachtige nieuwe nummer 'Toch nog' uit Miss Saigon kon vinden, heb ik zelf meegeschreven met een opname, gezongen door Brigitte Heitzer. Omdat ik het zo'n prachtige tekst vind, besloot ik hem hier te delen. Mocht iemand een foutje in de songtekst tegenkomen, hoor ik het natuurlijk graag!



Miss Saigon - Toch nog

Toch nog
Geloof ik dat ik hem niet aan haar zal verliezen
Door die liefde van toen zal hij nu moeten kiezen
Ze verschijnt hier in levende lijven dan toch nog
Nooit was hij echt van mij, maar steeds weer hoop ik

Toch nog
Dat hij weet en beseft dat ik hem meer kan geven
Dat niet zij, maar dat ik hem geluk breng in 't leven
Ik hoop toch nog, 'k hoop toch nog
Dat hij kiest voor mij

Hij stal m'n hart, ja meteen toen 'k hem zag
Met dat lieve gezicht en die droevige lach
Zo ontheemd als hij was, zo alleen als hij was
Ik wist, ik hou van die man voor altijd, maar...

Toch nog
Was ik blind door vertrouwen dat mij mee kon slepen
Toen 'k haar zag heb ik alles volledig begrepen
Overweeg ik dat duister verleden dan toch nog
Win ik opnieuw zijn hart, win uiteindelijk ik

Toch nog
Vergelijkt hij haar liefde met mij, woont hij toch nog
Dat hij hoort bij de vrouw die hem werkelijk lief heeft
Die door dik en door dun z'n geluk en verdriet deelt

Mijn liefde
Als ik alles, ja alles riskeer, wil ik toch nog
't Is aan hem zal hij kiezen voor mij, win ik toch nog
Overwint onze liefde uiteindelijk

Toch nog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten