maandag 7 november 2011

Victor, Vincent, Valentijn...

Al geruime tijd sta ik op de wachtlijst bij een goede hamstery, Grigio Mara. Zeker als je op zoek bent naar een hamstertje om mee te fokken, kost het nu eenmaal veel tijd. En als je dan ook nog eens zo'n perfectionist bent als ondergetekende... Tsja.

Een aantal weken geleden was het zo ver: Het nestje waaruit ik een uk zou krijgen, werd geboren. Ik was meteen enthousiast, het nestje zou mijn favoriete hamsterkleur (zilvergrijs!) bevatten en ook nog langharig worden.

Toen kwam echter het moeilijkste gedeelte: Een naam verzinnen. Ik had wel een paar namen in mijn hoofd, maar omdat het het V-nestje van de hamstery was, moest ik verder op zoek. Geen enkele naam die ik in gedachten had begon namelijk met de V. Ook mijn vriendinnetje werd getackeld, wat vond zíj nou een mooie naam voor onze hamsterbaby? Het was nog een heel karwei maar toen dé naam voorbij kwam, waren we het eigenlijk direct eens.
Védor.




Foto gepikt van hamstery Grigio Mara.

2 opmerkingen:

  1. Nu maar hopen dat hij een knuffelig karakter heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een kleine 2 weken en dan hebben we onze baby Védor! =D

    BeantwoordenVerwijderen