dinsdag 21 mei 2013

Dag 9: Lekkers in overvloed

Vandaag was het weer opnieuw grijs en grauw; niet echt motiverend om lekker buiten te gaan wandelen. Na een ontbijtje en mijn eerste hometrainer-sessie, terwijl ik de blog van gisteren aan het typen was, ben ik dus maar lekker wat kaartjes gaan schrijven.

Eigenlijk valt er verder barweinig te vertellen over vandaag. Ik had geen therapie en veel pijn, waardoor ik weinig sociaal heb gedaan en veel op mijn kamer heb gezeten. Vanavond zijn mijn moeder en oma op bezoek gekomen, die weer allerlei lekkers mee hadden genomen. Oma had ook nog wat leuke decotapejes voor me gekocht, dat komt altijd van pas!

Vandaag is er weer iemand weggegaan, hij was zo goed hersteld dat hij naar huis mocht. De rest van de week, tot en met vrijdag, gaat er iedere dag wel iemand weg. Dat betekent dat er ook veel nieuwe revalidanten komen. Ik ben benieuwd!
Aangezien de meeste mensen wel trakteren als ze (bijna) voor het laatst zijn, zijn we vanavond behoorlijk verwend: er waren mergpijpjes, verschillende soorten cake en stokbrood met kruidenboter. Natuurlijk hielp ik met liefde om deze grote voorraad lekkers op te krijgen :) Waarna ook mijn kamergenootje nog even wat ging halen. Omnomnom!

Morgen heb ik om 2 uur eindelijk weer eens een therapie. 's Avonds komt Miek langs, waar ik uiteraard erg naar uit kijk! En dan is week twee alweer bijna op de helft.

1 opmerking: