zondag 16 oktober 2011

Lekker, vakantie...

Om me heen hoorde ik de afgelopen weken veel mensen aftellen tot de herfstvakantie. Mijn broertje en vriendinnetje, die blij waren om even een week verlost te zijn van het vele schoolwerk, maar ook meerdere collega's: Even lekker een weekje geen last van irritante klanten, maar fijn met de kids genieten van de 'rust.'
Ik werd er zo enthousiast van dat ik vrolijk mee aftelde met mijn vriendinnetje. 's Ochtends stuurde ik haar sms'jes: Nog 3 dagen! Nog 2 dagen! Laatste dagje! En toen... Toen was het vakantie. Eigenlijk bedacht ik me op dat moment pas dat ík helemaal geen vakantie heb. Sterker nog, ik moet die 'vakantieweek' zelfs 5 dagen werken in plaats van de 4 die ik standaard werk, omdat er zoveel mensen verlof hebben gekregen. Dát is een domper. Terwijl mijn meisje vijf dagen thuis zit, moet ik doorbikkelen op het werk. Joepie. Fijne vakantie!

3 opmerkingen:

  1. Ahh, arm meiske! =(
    Bekijk het zo: ik zit thuis aan school te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh dat is best een beetje jammer!! Maarja het is gelukkig bagger weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is altijd balen he. Dat je geen vrij hebt als iedereen vrij heeft. Ik heb volgende week pas vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen