dinsdag 4 oktober 2011

Sims stamboom

Gewoon omdat ik het leuk vind; hier de stamboom van mijn simsfamilie waar ik nu mee speel. Uit elke generatie kies ik één kind uit waarmee ik verder speel, de rest laat ik (als ze volwassen zijn) verhuizen. Bij elke generatie kies ik een letter uit het alfabet, waarna ik alle kinderen die geboren worden een naam geef met die beginletter.
Generatie 1:Misa & Mick
> Jolein, Jilles

Generatie 2:Jilles & Ashley (gescheiden)
> Noach
Jilles & Seraphina
> Nieve, Nessa
Generatie 3:Nessa & Helmut
> Bjarne, Brent
Generatie 4:Brent & Keana
> Liam, Luka, Loïs, Levi
Generatie 5:Loïs & Akira (gescheiden)
> Ise, Iva
Loïs & Fien
Generatie 6:Ise & Norman
> Florine, Finette, Ference, Faralde
Generatie 7:Florine & Ramiro (gescheiden)
> Anna

Generatie 8:Anna & Jomme
> David, Dion
Generatie 9:
David & Lia
> Espen, Ella, Evita, Emanuël, Edine
Generatie 10:Edine & Evan (gescheiden)
> Viënne, Védor, Volcan

Generatie 11:Viënne & Abraham
> Trevor, Tristan, Tracey
Generatie 12:
Tracey & Andrew
> Parcifal, Philippine

3 opmerkingen:

  1. Nice... Jilles is een mooie naam... beetje jammer wel weer van Helmut. Wat was z'n beroep? Bierworstenverkoper of duitse schlager zanger?
    Oh btw... waarom scheiden jou sims zo vaak?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De namen die achter het &-tekentje staan, heb ik niet zelf gekozen. Deze sims zijn aangemaakt door het spel :-)
    Even kijken;
    Noach was lelijk en het lag vermoedelijk aan de moeder, daarom scheidde Jilles van haar en trouwde met een knappere vrouw :-p
    Loïs wilde ik laten trouwen met een vrouw, maar aangezien ik wel haar genen wilde behouden (dus niet adopteren) liet ik haar eerst met Akira twee kids krijgen, daarna scheiden en hertrouwen met Fien.
    Florine kreeg een midlifecrisis en wilde scheiden van Ramiro... En bij Edine is het ongeveer hetzelfde verhaal, alleen wilde Evan scheiden. (da's het nadeel van die Levensweg-uitbreiding, dat ze irritante wensen krijgen in hun midelifecrisis, en soms laat ik dat dan maar uitkomen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja die uitbreiding heb ik niet. #mewants

    BeantwoordenVerwijderen