zaterdag 8 oktober 2011

Yeah baby, dat rockt!

"Oh maar nu weet ze wat ik type, dat vind ik eigenlijk niet zo leuk."
Mijn vriendinnetje heeft mijn Band Hero set ingepikt terwijl ik hier een blogje schrijf. Eigenlijk was ik niet van plan om over haar te schrijven, maar ze is er zo van overtuigd dat ik dat wel doe... Dat ik het niet meer kan laten. Ze geeft nu luidruchtig commentaar op wat ze dénkt dat ik aan het schrijven ben.
"Nou, normale mensen drummen dus een beetje zó..."
Ze doet het even voor: Een soort van bedeesd, bijna truttige manier van op het Band Hero drumstel slaan.
"Maar dat vriendinnetje van mij... Nou, die doet toch zo raar! Dan gaat ze van voren naar achter, ze zwaait met haar armen..."
Ik glimlach, want inmiddels type ik mee met wat ze zegt. Ze vraagt nu nogmaals waar ik over type, en volgens mij gelooft ze me als ik zeg dat het over 'Ik hou van Holland' gaat.
Hoe dan ook, ik ga nu even kijken hoe m'n meisje de sterren van de hemel drumt (of niet, maar ik juich enthousiast alsof ze een score van 100% haalt). Trouwens, nu neuriet ze het 'Ik hou van Holland'-muziekje!

3 opmerkingen:

  1. Ik geloofde dus echt niet dat het over Ik Hou Van Holland ging! xD
    "Maar dat vriendinnetje van mij.. Nou, die doet toch zo raar! Dan gaat ze van voren naar achter, zwaait ze met haar armen, beweegt ze opzij, stuitert ze omhoog, en drumt ze met een drumstokje" :-D Om maar de hele versie te typen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan moest je niet zo snel praten, zodat ik het tenminste bij kon houden :-D
    Enne, je geloofde het echt wel xD

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geloofde het echt niet!

    *ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij*

    BeantwoordenVerwijderen