zondag 2 oktober 2011

ABC'tje

Deze tag ben ik al op verschillende blogjes tegengekomen, dus ik dacht: Laat ik 'm ook eens doen!

Age
: 19 jaar, over anderhalve maand 20!
Best friends: Jeske en Lilian
Chore you hate: Strijken, daar heb ik echt een pesthekel aan en ik kan het gewoon NIET
Dreamhouse: Een groot huis, niet te modern, op een mooie lokatie
Essential start of your day: Knuffelen met mijn hondje, dat is iets wat ik standaard elke ochtend doe
Favorite color: Roze, al hou ik ook erg van paars. Dat is wel te zien aan mijn kamer!
Gold or silver: Zilver, ik hou niet zo van goud, weet ook niet waarom
Height: 1.73m
Instruments I play: Een klein beetje keyboard, verder speel ik - helaas - geen instrumenten
Job title: ICT medewerker... Terwijl ik op non-ICT werk!
Kids: Later wil ik er 3, maar als dat een beetje hoog gegrepen is ben ik met 2 ook meer dan tevreden
Life is incomplete without: Muziek! Daar kan ik echt niet zonder!
Music that you always listen to: Ik heb een heel brede muzieksmaak, maar de laatste tijd luister ik vooral Glee, Queen en Pink
Nickname: Jen, Jenna
Overnight hospital stays: Dat weet ik echt niet!
Phobias or Fears: Heb je even? Insecten, vliegen (in een vliegtuig), naalden...
Quote from a movie: “My name is Inigo Montoya. You've killed my father. Prepare to die." De film waar deze quote van is (The Princess Bride) kreeg ik als een nog redelijk jonge Jennifer voor mijn verjaardag, en die quote roep ik vandaag de dag nog steeds regelmatig!
Reason to smile: Wakker worden naast mijn vriendinnetje
Siblings: Geen biologische, wel een stiefzus en -broertje
Time you wake up: Maandag t/m donderdag om kwart voor 6, in het weekend erg verschillend
Underwear: Ik hou van boxers!
Very important date this year: 10 april 2011! De dag dat ik wat met mijn lieve meisje kreeg!
Worst habit: Ik heb de fantastische *kuch* gewoonte om nogal slecht over mezelf te denken
X-rays you’ve had done: VEEL! Vooral van mijn nek, rug en schouder...
Yummy food you make: Ik kan lekkere taarten en cupcakes maken, en mijn scrambled eggs zijn ook niet te versmaden :-) (op het recept van mijn vader, dat dan weer wel...)
Zoo animal: Ik ben he-le-maal gek van kleine panda's, maar ook grote panda's vind ik magische dieren. Ik heb ze ooit in Berlijn in het echt gezien en dat was zo prachtig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten