vrijdag 30 september 2011

Sims marathon!

Laatst blogde ik al over mijn Sims-verslaving. Dit bracht me nog op een leuke herinnering van een jaar of twee geleden, namelijk: Sims marathons!
Er was een tijd waarin mijn (stief)zus en ik he-le-maal verzot waren op De Sims. Dat we samen met onze laptops in de woonkamer gingen zitten, met zakken chips en snoep, een paar blikjes energydrink en De Sims. En dan kijken tot hoe laat we het volhielden.
Soms begonnen we al om 2 uur 's middags, maar ook wel eens om een uurtje of 8 's avonds. Vaak met het plan om tot diep in de nacht te simsen, echter gaven we dan tegen een uurtje of twaalf al op. Ik herinner me wel één keer dat we het tot na tweeën volhielden. Ik geloof dat we toen zo'n 5 blikjes energiedrank per persoon achterover hadden geslagen, en zoveel spekkies en chips door elkaar aten dat we uiteindelijk moe en misselijk onze bedden in zijn gerold.
Inmiddels is zij getrouwd en het huis uit, maar ik ben van plan om vanavond weer eens een Simsmarathon te houden. In m'n eentje weliswaar. Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten