donderdag 22 september 2011

Love's such an old-fashioned word

Met haar is alles leuk. Of we het weekend nou hebben volgepland of heerlijk een pyjama-hang-dag inlassen, als ze bij me is voel ik me gelukkig. Of we nou naar de dierentuin gaan, een film kijken of gewoon samen niks-doen. Lekker tegen elkaar aan kruipen op de bank en er simpelweg van genieten dat ze bij me is.
Zelfs mijn onderbewustzijn houdt van haar. In mijn slaap geef ik haar soms een kusje. En als ze mij een kusje geeft terwijl ik in dromenland ben, schijn ik heel lief te lachen. Ik mis haar als ze 's nachts naar haar matrasje op de grond verhuist, omdat mijn éénpersoonsbed eigenlijk te klein is om samen een hele nacht in te liggen. Dan pak ik mijn cuddlebug en ga ik daarmee knuffelen. Zo jammer dat ik het zelf niet kan zien!
Als m'n meisje dat dan 's ochtends aan me vertelt, begint ze helemaal te stralen. En iedereen moet van haar ook weten dat ik dit soort schattige dingen in mijn slaap doe. Op een verjaardag vertelt ze het aan alle gasten, met een grijns van oor tot oor. Dan glimlach ik alleen maar. En ik geniet in stilte van haar blije, stralende aanwezigheid. En van haar liefde voor mij.
Liefde is iets raars. Maar ik koester ieder moment dat ik ervan mag ervaren.

3 opmerkingen:

  1. Ik zit hier op mijn knieën op de eerste etage, omdat de stoelen op zijn. Maico staat hier achter me en zegt dat ik een beetje op moet schieten. Hoe dan ook: ik vind het een HART-STIK-KE leuke en lieve en mooie en schattige en zachte (dat zei hij!) blog! =D
    en aaibaar enne.. wat heb je nog meer?

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En Tamara vindt het ook echt hartstikke lief!=D

    BeantwoordenVerwijderen