zaterdag 10 september 2011

Vijf maanden

Vandaag ben ik alweer vijf maanden samen met mijn lieve vriendinnetje. In de nacht van 10 april 2011, toen we net terugkwamen van uitgaan, kwam ze met de mededeling dat ze nu vond dat we 'verkering' hadden. Twee maanden later vertrokken we samen naar Limboland voor een weekendje Valkenburg, en nu zijn we alweer vijf maanden verder.
Eigenlijk voelt het alsof we al veel langer bij elkaar zijn, zo vertrouwd voelt alles met haar. Elke avond dat ik niet in haar armen in slaap val voel ik me alleen, en elke ochtend dat ik niet naast haar wakker word voel ik een gemis. Het klinkt misschien slijmerig en cliché, maar toch is het zo.
Lief meisje van me; ik hoop dat ik nog veeeeel jubileums met jou kan vieren en nog heel veel ochtenden naast jou wakker kan worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten