dinsdag 20 september 2011

5 kleine dingen waar ik gelukkig van word

1. Helikoptertjes op de grond zien liggen en die de lucht in gooien. Dat deed ik vroeger ook altijd al, en dat is iets waar ik nog steeds blij van wordt.
2. Het badkamerkastje open doen en niet alleen mijn tandenborstel zien liggen, maar ook die van m'n lief. Als ik dat zie voel ik meteen de vlinders in mijn buik wakker worden!
3. Op vrijdagmiddag de minuten aftellen tot mijn werkdag erop zit. De voorpret van het weekend maakt dat al een geluksmomentje op zich, zeker de laatste 5 minuten zijn leuk!
4. 's Ochtends wakker worden en mijn taaie, ouwe Noaatje voor het deurtje van haar kooi zien staan. Elke dag ben ik weer bang dat ze er niet meer is - ze is natuurlijk al behoorlijk oud voor een hamster - en het maakt me dan erg blij om die kraaloogjes van haar weer te zien.
5. Een plastic zakje zien zweven in de wind. Hier valt natuurlijk wel wat van te zeggen; een plastic zakje dat niet in de prullenbak zit is niet echt goed voor het milieu enzo. Maar ik vind het prachtig om te zien hoe de wind ermee kan spelen, het telkens weer mee omhoog sleurt en langzaam naar beneden laat dwarrelen.

Waar worden jullie nou écht gelukkig van?

2 opmerkingen: