woensdag 14 september 2011

Mijn eerste tag

Deze tag vond ik op het internet. Aangezien ik weinig inspiratie had om een blog te schrijven over iets wat ik had meegemaakt, besloot ik 'm in te vullen.
Omdat ik geen andere mensen tegen wil en dank op wil zadelen met een tag :-) mag deze gewoon overgenomen worden door wie wil!


Dit is momenteel mijn verslaving:
Ik kamp nog met de gevolgen van mijn ernstige We Will Rock You verslaving :-) Verder ben ik gewoon ontzettend verslaafd aan musicals in het algemeen, chocola en drop op z'n tijd, en natuurlijk ben ik verslaafd aan mijn lieve vriendinnetje! ;-)

Dit draag ik nu:
Rode broek met een wit topje, wit sjaaltje en een wit vest.


Doe ik vaak een dutje?
Regelmatig, vooral in het weekend. Dat moet wel vanwege mijn - enigszins gebrekkige - gezondheid.


Mijn laatste knuffel gaf ik aan:
Noa, mijn liefste hamstermeisje! Ik heb haar vanaf dat ze nog een heel klein Noaatje was met een spuitje melk gegeven, dus ik heb een heel hechte band met haar. Voordat ik naar mijn werk ga geef ik haar dus altijd een knuffel! Ze is inmiddels 2,5 jaar maar nog steeds mijn baby.


Dit zou ik willen veranderen:
Mijn onzekerheid, omdat dit me vaak blokkeert in dingen die ik zou willen doen en zeggen.


Dit eet ik vanavond:
Patat! Met sla en een satékroket.

Dit is mijn laatste aanschaf:
Guitar Hero en Band Hero, een voordeelset, samen voor een leuk prijsje. Dus inclusief gitaar, drumstel en microfoon. Ik ben happy!

Naar dit geluid luister ik nu:
Radio Veronica. Om precies te zijn staat nu Killing Joke - Love Like Blood op. Ik vind het overigens niet zo'n geweldig nummer, maar op Veronica wordt vaak Queen gedraaid en daar ben ik gek op!

Dit is mijn favoriete weertype:
Zonnig, een graad of 20, af en toe een wolkje mag wel. Als het maar droog is!


Iets over de persoon van wie je deze tag hebt:
Ik ben niet getagged!


Dit is mijn favoriete vakantieplek:
Ik vind Oostenrijk prachtig, hoewel Zweden ook een favoriet land is (al versta ik daar de mensen wat minder goed). Maar een vakantie in Nederland vind ik ook prima!


Deze films kan ik keer op keer bekijken:
Dirty Dancing, The Sound of Music, dat soort films. Van die klassiekers die je uiteindelijk helemaal mee kunt praten, maar waar je nog steeds niet op uitgekeken bent.


Dit is mijn favoriete theesmaak:
Ik ben gek op muntthee!


Dit is het boek dat ik momenteel lees:
Momenteel lees ik geen boek (te druk...). Ik ben wel af en toe bezig met Wreck This Journal, ook erg leuk!


Dit geeft mij op dit moment veel plezier, maar ook schuldgevoelens:
Nogmaals: Mijn musicalverslaving. Soms bezoek ik musicals tientallen keren, wat flink wat geld kost. Nu spaar ik er wel voor, maar soms voel ik me wel schuldig tegenover de mensen die zich dat niet kunnen veroorloven.


Dit is mijn levensdoel:
Echt een levensdoel heb ik eigenlijk niet. Ik wil gewoon heel saai: gelukkig worden. Huisje, boompje, beestje. Trouwen, een kind of twee/drie... Ja, dat zie ik wel zitten.


Dit wil ik nog doen voordat ik doodga:
Naar West End, zoveel mogelijk musicals bezoeken in korte tijd!

Dit wens ik mijn kinderen toe:
Gezondheid en een positief zelfbeeld, dat is het belangrijkste.Deze kwaliteit zou ik willen hebben:Ik zou wat meer willen vertrouwen op mezelf. Mensen die zelfvertrouwen uitstralen maken altijd zoveel indruk op me. Ik wil de kwaliteit hebben om negatieve gedachten om te kunnen zetten in positieve.

Één van mijn kwaliteiten is:
Haha, moeilijke vraag altijd! Volgens mij ben ik best wel lief (meestal dan). Ik vind het leuk om anderen zomaar zonder reden te verrassen met een lief kaartje of cadeautje. Dus lief, of attent, hoe je het maar wil noemen. Ik ben alleen niet zo goed in verjaardagen onthouden!


Ik wacht op:
Liedjes van Queen op de radio, en tot mijn werktijd erop zit.

Mijn tics, kenmerkende eigenschappen en stopwoordjes zijn:
Ik maak met een naald mijn toetsenbord schoon, ik los een Rubiks Kubus van 3x3x3 zo'n beetje op zonder te kijken en ook een 5x5x5 kan ik oplossen. Mijn stopwoordjes zijn: 'Jonge', 'uiterst' (uiterst irritant, uiterst gênant, enz), en ik zal er vast wel meer hebben. Ook kenmerkend voor mij: Ik quote de hele dag door uit musicals! Als iemand zegt "Wat zit je hier alleen," dan roep ik: "Arme Remy, helemaal alleen op de wereld!" (We Will Rock You). Soms zelfs tot het irritante aan toe!

1 opmerking:

  1. Dit is momenteel mijn verslaving:
    Aan jou, mijn allerliefste vriendinnetje! =D
    En aan kubussen, en jou, en wiskunde, en jou, en jou plagen, en jou kusjes geven, en jou knuffelen!

    Dit draag ik nu:
    Knalgroene sokken, een spijkerbroek en een roze shirt met een pinguïn erop.

    Doe ik vaak een dutje?
    Nooit.

    Mijn laatste knuffel gaf ik aan:
    Jou.

    Dit zou ik willen veranderen:
    Ik wil je helpen met de dingen waarin jij wilt dat je verandert. Verder zo'n beetje de rest van de wereld, dat we allemaal wat liever voor elkaar zijn.

    Dit eet ik vanavond:
    Ik zal het even aan je vragen...
    Nou, jij weet het niet, maar het is vast lekker. =D

    Dit is mijn laatste aanschaf:
    Dat zal dan wel een van mijn schoolboeken zijn, ik denk "Gebarentaal voor de Gezondheidszorg". Nee wacht, vorige week kocht ik op Holland Spoor een nagelvijltje, omdat er een scheurtje in mijn nagel zat.

    Naar dit geluid luister ik nu:
    Samen luisteren we nu naar P!nk, met het nummer "I'm leaving you", maar die hebben we al gehoord, dus ik heb doorgezapt naar "Lady Marmalade"

    Dit is mijn favoriete weertype:
    Zonnig, een zuchtje wind, geen wolkje, lekker warm. Eigenlijk vind ik (bijna) alles wel goed, als het maar niet te hard regent of waait!

    Iets over de persoon van wie je deze tag hebt:
    Ze is mijn vriendinnetje (ja, jij ja!) en ze is hartstikke lief en mooi en ze kan goed zingen.

    Dit is mijn favoriete vakantieplek:
    Ik was eens in Rusland, een klein plaatsje in Engeland, en ik vond het daar helemaal geweldig! Mooie verbouwde boerderij, prachtig weer, een bos en een beekje vlakbij.. Gewoon een top vakantie!

    Deze films kan ik keer op keer bekijken:
    Fargo, een waargebeurd moordverhaal, prachtig gefilmd. The Descent vind ik ook geweldig, er zit zoveel spanning in. Verder dan nog Raise your voice, die kunnen we tenminste samen kijken! =D

    Dit is mijn favoriete theesmaak:
    Sleepy time, die ene tijgerthee en alles met een fruitsmaakje.

    Dit is het boek dat ik momenteel lees:
    Ik lees zo'n beetje 10 boeken door elkaar aan het lezen, allemaal voor school.

    Dit geeft mij op dit moment veel plezier, maar ook schuldgevoelens:
    Hier moet ik even over nadenken...

    Dit is mijn levensdoel:
    Gelukkig worden met jou (slijm, slijm!), huisje boompje beestje, docente worden en gewoon mensen gelukkig maken!

    Dit wil ik nog doen voordat ik doodga:
    Van die avontuurlijke dingen als parachutespringen of waterskiën.

    Dit wens ik mijn kinderen toe:
    Een gezond, zorgeloos en vrolijk leven. =D

    Deze kwaliteit zou ik willen hebben:
    Ik zou het echt even niet weten. Ik denk dat ik beter zou willen kunnen zingen, zodat we dat samen kunnen doen. =D

    Eén van mijn kwaliteiten is:
    Ik ben leuk, lief, aardig, grappig, slim, kan goed uitleggen en het belangrijkste: ik ben zee bescheiden *kuch kuch*

    Ik wacht op:
    De zon! En op een kusje van jou.. Als ik klaar ben met dit invullen, kom ik die wel halen. =D

    Mijn tics, kenmerkende eigenschappen en stopwoordjes zijn:
    Een kubus in mijn handen, een zonnebril in mijn haar, bloesjes, gekleurde veters, overdreven playbacken en zinnetjes als "minder prettig"

    BeantwoordenVerwijderen