vrijdag 28 oktober 2011

Sims stamboom (2)

Even een update van mijn sims stamboom, omdat ik inmiddels alweer een stukje verder ben.
Generatie 1:Misa & Mick
> Jolein, Jilles

Generatie 2:Jilles & Ashley (gescheiden)
> Noach
Jilles & Seraphina
> Nieve, Nessa
Generatie 3:Nessa & Helmut
> Bjarne, Brent
Generatie 4:Brent & Keana
> Liam, Luka, Loïs, Levi
Generatie 5:Loïs & Akira (gescheiden)
> Ise, Iva
Loïs & Fien
Generatie 6:Ise & Norman
> Florine, Finette, Ference, Faralde
Generatie 7:Florine & Ramiro (gescheiden)
> Anna

Generatie 8:Anna & Jomme
> David, Dion
Generatie 9:
David & Lia
> Espen, Ella, Evita, Emanuël, Edine
Generatie 10:Edine & Evan (gescheiden)
> Viënne, Védor, Volcan

Generatie 11:Viënne & Abraham
> Trevor, Tristan, Tracey
Generatie 12:
Tracey & Andrew
> Parcifal, Philippine
Generatie 13:Parcifal & Kirstin
> Gloria, Gwendolyn, Genevieve
Generatie 14:Genevieve & Marius
> Zjuul, Zara

4 opmerkingen:

  1. Erg mooie stamboom! Ik hou ook van stambomen maken, maar me record staat voor als nog op 3 generaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Ik moet zeggen dat dit ook wel mijn persoonlijk record is en dat ik er al heeeeel lang mee bezig ben hoor.

    BeantwoordenVerwijderen