donderdag 19 januari 2012

Offday

Soms heb je van die dagen dat alles tegenzit. Je weet het 's ochtends al, als je op de klok kijkt en het al later is dan je had verwacht. Haasten, haasten, haasten om de tram te halen. De tram is te laat, waardoor je je overstap mist. 10 minuten wachten. Oh, en niet te vergeten: Het regent pijpenstelen. Dan kom je op je werk en blijkt het druk te zijn, ookal is het donderdag en wordt het normaal tegen het einde van de week ietsjes rustiger. Ik was niet de enige die chagrijnig was: Het gros van de klanten had zo'n beetje dezelfde gemoedstoestand. Ook de collega tegenover me (ik zal geen namen noemen hoor, Sas! ;-)) was chagrijnig.
Ik weet niet wát het was of hóé het kwam, maar op de één of andere manier ging alles gewoon fout. Toen het eindelijk 4 uur was geweest en ik buiten op de tram stond te wachten, kwam die te laat. En dat niet alleen: Na een halte of 4 stonden we stil, omdat voor ons een defecte tram stond. Bijna een kwartier hebben we stil gestaan, wat betekende dat ik 2 overstapmomenten mistte. En inderdaad, op Centraal Station moest ik bijna 10 minuten wachten op de volgende tram. Uiteindelijk was ik om kwart over 5 pas thuis, terwijl ik normaal dan al lang en breed met een bakkie thee in mijn kamer zit.
Laten we hopen dat morgen een betere dag wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten