donderdag 5 januari 2012

Wie is de Mol?

Vanavond begint het weer: Wie is de Mol. Een nieuw seizoen, nieuwe kandidaten en natuurlijk ook een nieuwe Mol.
Voorgaande jaren was ik erg fanatiek met het volgen van deze serie. Ik was niet de enige: Vele enthousiaste kijkers en 'Molloten' volgden de vorige seizoenen, compleet paranoia op zoek naar hints en aanwijzingen. Vroeg of laat kreeg iedereen wel last van tunnelvisie, want natuurlijk moest juist de kandidaat die zíj op het oog hadden De Mol zijn. De weken tot de spannende ontknoping waren er veel mensen helemaal in de ban van de Mol!
Nu er een nieuw seizoen begint, denk ik wat meer na over het vorige seizoen. En vooral alles daaromheen. Hoe ik, de dag na het vertrek van 'mijn Mol,' halsoverkop naar Rotterdam ging. Om het meisje te ontmoeten wat nu mijn vriendinnetje is. Dat is al bijna een jaar geleden. Bizar, hoe zoiets moois voort kan vloeien uit een tv serie, en het samen verdenken van een kandidaat.
Ik ben benieuwd wat dit seizoen brengt! Zal de Mol inderdaad degene zijn die ik al vanaf het begin verdenk? Of heeft deze reeks een verrassing in petto? Over een week of 10 weten we het!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten