dinsdag 31 januari 2012

Shuffle! (deel 2)

Zondag blogde ik al de Shuffle-tag, waarin ik de vijf liedjes die als eerste voorbij kwamen in mijn random playlist liet zien en horen. Als reactie op die blog, kreeg ik de tip om ook een andere Shuffle-tag eens uit te proberen. Deze circuleert vooral op Engelse blogs, dus ik heb deze vrij vertaald om hem ook op míjn blog te plaatsen.

Zo werkt het: Je zet je playlist op shuffle, en voor iedere vraag klik je op 'next'. Het nummer dat volgt, is het antwoord op de vraag. Soms krijg je hele vreemde antwoorden, maar grappig is het wel! Tip: Neem het niet te serieus, het is maar een grappig bedoelde tag.

Hier volgen de vragen, met daarop de antwoorden die ik van mijn playlist kreeg!

1. Wat beschrijft jouw karakter het best?Pink - I don't believe you

2. Wat zoek je in een jongen/meisje?
Glee - Hello

3. Wat is jouw levensdoel?
Glee - Sway

4. Wat is jouw motto?
The Baseballs - Sunday morning

5. Hoe denk je over degene waar je verliefd op bent?
Paramore - Misery business

6. Wat is jouw levensverhaal?
Petticoat - Yippie yippie yee

7. Wat wil je worden 'als je later groot bent'?
Pink - Glitter in the air

8. Wat denk je als je een leuke jongen/een leuk meisje ziet?
Glee - A house is not a home

9. Hoe denken je ouders over je?
No Doubt - Just a girl

10. Wat zal er gespeeld worden op jouw begrafenis?
The Baseballs - Angels

11. Wat is het ergste wat er kan gebeuren?
Glee - Gold digger

12. Hoe zal je sterven?
Paramore - That's what you get

13. Waar heb je spijt van?
Taylor Swift - Better than revenge

14. Wat maakt je aan het lachen?
Mamma Mia - Voulez-vous

15. Wat maakt je aan het huilen?
Joseph and the amazing technicolor deamcoat - 't Was in Egypte

16. Als je terug kon gaan in de tijd, wat zou je veranderen?
Pink - Try too hard

17. Wat doet je op dit moment veel pijn?
Queen - Seven seas of Rhye

18. Hoe denk je over liefde?
Petticoat - Johnny met je blauwe ogen

19. Hoe wil je dat mensen zich jou herinneren?
Lady Gaga - Lovegame

20. Wat is de tune van jouw leven?
Queen - We will rock you

Geen opmerkingen:

Een reactie posten