zondag 29 januari 2012

Shuffle!

Deze tag ben ik al op verschillende blogs tegengekomen en het leek me leuk om deze ook eens te doen. Het werkt zo: Je zet je iPod/mp3-speler/playlist op Random en je noemt hier de eerste vijf nummers die voorbij komen.
Daar gaat 'ie! (tip: klik op de titel van het nummer om hem op Youtube te beluisteren)

1. Mamma Mia - S.O.S
Één van de vele musicalnummers in mijn playlist. Deze hoort eigenlijk niet bij mijn favorieten uit deze musical, maar aangezien de hele cd in mijn playlist staat kwam deze toevallig als eerste voorbij.

2. Taylor Swift - Tell me why
Taylor Swift komt vaak voorbij in mijn playlist. Ik vind dit een mooi nummer van haar, maar eigenlijk ook niet echt één van mijn favorieten. Wel een lekker nummer om mee te blèhren als je boos bent op de hele wereld. (of op één persoon in het bijzonder)

3. Bruno Mars - Marry you
Hier word je toch gewoon vrolijk van? Het is een mooi, lief én meezingbaar liedje. Als hij voorbij komt denk ik aan mijn vriendinnetje :-) Hoewel wij de tekst een beetje hebben aangepast: Van 'I think I wanna marry you' naar 'I know I wanna marry you.'

4. Guus Meeuwis - Toen ik je zag
Het enige nummer van Guus Meeuwis in mijn playlist. Ik weet dat ik eigenlijk de versie van Antonie Kamerling had moeten hebben, maar stiekem vind ik deze mooier. Eigenlijk vooral de tekst, want het genre enzo is niet echt mijn ding.

5. Queen - Fat bottomed girls
Heerlijk nummer dit!! Eerlijk gezegd kende ik hem niet voor ik verslaafd raakte aan We Will Rock You, maar nu vind ik het één van Queens lekkerste nummers. Zeker met het beeld voor ogen van deze scène uit de musical... ;-) Al is Freddie ook geweldig om naar te kijken.

Nou, dat waren alweer mijn eerste vijf shuffle-nummers. Wat zijn die van jullie?

1 opmerking:

  1. Ik dacht hé dat Taylor Swift nummer ken ik niet. Ik helemaal blij, luister ik m... ken ik 'm toch maar ik had de titel niet onthouden. Mooi nummer maar toch jammer dat het niet een soort van nieuwe ontdekking was.

    BeantwoordenVerwijderen