zondag 19 februari 2012

CastleVille

Sinds een paar dagen ben ik compleet verslaafd. Niet aan een musical of chocola deze keer :-) Maar aan een CastleVille, een online spelletje op Facebook.
Eigenlijk ben ik niet zo van de spelletjes op Facebook. Ooit speelde ik Wild Paradise en Sims Social, maar ik was het al vrij snel zat. Steeds moest je meer vrienden overhalen om dat spel te spelen, zodat jij weer een level omhoog kunt of wat extra 'energy' krijgt. Ook werd ik een beetje moe door de berichten die telkens automatisch op je wall verschenen. Dit samen zorgde ervoor dat ik na hooguit een paar weken alweer de 'delete'-knop aanklikte.
Ik moet zeggen dat CastleVille me tot nu toe reuze meevalt. Er gaan geen dieren of sims dood als je het een paar dagen niet speelt, in tegenstelling tot eerder genoemde spellen. En de spam op je wall is ook minder dan verwacht. Af en toe is het wel nodig om mensen daarmee lastig te vallen maar dat probeer ik zoveel mogelijk te beperken, en zodra ik de betreffende quest heb voltooid verwijder ik deze meteen weer van mijn prikbord. Op die manier worden mensen niet gek van al die berichten op hun overzicht, iets wat mij ook altijd enorm irriteert.
Al met al heb ik er een nieuwe verslaving bij. Ik weet nog niet hoe lang deze verslaving duurt, maar op zich vind ik CastleVille wel een aanrader als je een leuk Facebook spelletje wilt spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten