zaterdag 11 februari 2012

Nagels

Laatst kwam ik deze website tegen. Omdat mijn vriendinnetje ook regelmatig haar nagels lakt - soms 'gewoon' in een kleurtje, soms met figuurtjes of diertjes erop - stuurde ik hem meteen naar haar door. Samen hebben we heel die site doorgespit en heel wat ideetjes opgedaan om zelf te proberen.
Ik vind het altijd erg knap als mensen zo goed hun eigen nagels kunnen lakken. Ik zelf ben rechtshandig en mijn linker hand ziet er dus altijd redelijk goed uit, maar mijn rechter hand is dan een grote kliederboel. Daar heb ik al last van als ik gewoon met 1 kleurtje lak, laat staan als ik ook nog figuurtjes probeer te maken. Dat heb ik wel een keer geprobeerd, maar zonder al teveel succes. En dat was zelfs nog een simpel ontwerp: Gewoon hemelsblauwe nagels met witte wolkjes erop. Een paar vogeltjes en een luchtballon, that's it. En inderdaad: De nagels van mijn linkerhand leken zowaar ergens op. Maar mijn rechterhand zag eruit alsof ik gewoon mijn vingers at random in een bak nagellak had gedoopt. Jammer.
Volgende keer ga ik proberen Mieks nagels te lakken, en lakt zij de mijne. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Als het wat wordt, zal ik hier uiteraard een fotootje delen!

2 opmerkingen:

  1. Nietes, ik vond je rechterhand ook hartstikke goed gelukt! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige site - ik probeer ook nog al eens wat uit (heb nu een ontwerp 'splash' op mijn nagels met drie kleuren).
    Een leuk kanaal is anders ook deze:
    http://www.youtube.com/user/Creativenailart?feature=uploademail_ch

    BeantwoordenVerwijderen