zaterdag 25 februari 2012

Kruimeltje

Morgen is het zo ver: Ik ga voor de tweede keer naar de musical Kruimeltje. Deze keer met mijn lieve meisje, die deze show nog niet eerder gezien heeft.
Het was mijn kerstcadeautje voor haar. Een klein, plat pakje lag onder de vrolijk versierde kerstboom. Miek's naam prijkte erop. "Wel voorzichtig openmaken," waarschuwde ik nog, bang dat ze in haar enthousiasme niet alleen het inpakpapier maar ook de kaartjes kapot zou scheuren.
Morgen gaan we dus. Ik heb speciaal kaartjes geboekt voor deze voorstelling, omdat Kruimeltje dan gespeeld wordt door Timo Verbeek. En die ken ik nog van Mary Poppins! Vorige keer heb ik hem ook al zien schitteren in deze rol, maar ik vond dat Miek dat ook moest zien. Zo geweldig, een klein - vrij verlegen - ventje wat op het podium ineens helemaal begint te stralen. En goed dat hij is!
Ik ben benieuwd of Miek er net zo over denkt.
Zet 'm op, Timo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten