maandag 27 februari 2012

De vloek van Kruimeltje

Mijn vorige blogje ging over Kruimeltje, en dat ik daar voor de tweede keer heen zou gaan.
De allereerste keer dat ik naar deze musical zou gaan was december 2010. Helaas sneeuwde het toen zo erg dat het Eftelingtheater - waar hij toen nog draaide - onbereikbaar was, en moesten we onze kaartjes weggooien. Ontzettend gebaald toen! Maar natuurlijk wel hartstikke blij toen ik - bijna een jaar later - alsnóg naar Kruimeltje kon gaan. Ondertussen veel verhalen gehoord over hoe leuk en schattig de musical wel niet was, dus ik was blij dat ik het zelf kon gaan zien.
En inderdaad: Het was een echte familiemusical!
Gisteren zou ik dan voor de tweede keer gaan, wat dus eigenlijk de derde keer was dat ik kaartjes voor de musical had. Helaas bleek er een soort van vloek te rusten op Kruimeltje.
De avond voordat we zouden gaan was er nog niets aan de hand, maar gisterochtend werd Miek wakker en ik zag het meteen: Die voelde zich niet goed. De hele ochtend en middag heeft ze hondsberoerd op bed gelegen, in de hoop dat ze zich 's middags goed genoeg zou voelen om naar Kruimeltje te gaan. Helaas gebeurde wat ik al had verwacht: Om 3 uur, toen we weg moesten (de show zou om 4 uur beginnen), voelde ze zich nog steeds hartstikke ziek.
Ze wilde graag dat ik toch naar de musical zou gaan, met iemand anders, maar 1 uur voor aanvang van de show kon ik helaas niemand meer vinden die binnen die korte tijd naar Rotterdam kon komen. We hebben dus opnieuw de kaartjes moeten laten voor wat ze waren (dag dag 70 euro...), en jammer genoeg heb ik er ook niemand anders meer blij mee kunnen maken. Dus gisteren om 4 uur waren er in het midden van rij 6 twee lege plekken... Snik. Ik denk dat ik het maar gewoon niet meer ga proberen, want op deze manier wordt het een duur grapje. 3x kaartjes geboekt voor de show en uiteindelijk maar 1x Kruimeltje in actie gezien!

3 opmerkingen:

  1. Gelukkig waren de kosten van de eerste voorstelling voor mij haha.
    Ik ken het gevoel Jen, niet leuk :-(.
    Maar zondag (als alles goed gaat), lekker naar Wicked.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gatver, dat is echt balen.
    Kan mij heel goed voorstellen dat jullie je hierop verheugd hadden want het is een hele mooie musical. Zelf heb ik deze ook in de Efteling mogen zien. Dat was toen ie voor het eerst speelde. Efteling theater vind ik best een leuk theater.

    Groetjes, Wim Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he balen meis! als ik dat had geweten had ik wel met je mee gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen